Tuesday, October 26, 2010

No Title.

Assalamualaikum w.b.t

Pagi ;) Kenapa aku bangun awal sangat? Haha biasa, kan.. Tak lah, aku tidur awal tadi.. Malas nak berjaga, aku tidur and pukul 1 pagi bangun.. Sekarang pukul 2.. Bila aku jaga, aku teringat, macam ada benda aku lupa buat.. Yes memang aku lupa.. Lupa nak on phone.. Petang aku off sebab malas nak pegang, rasa nak campak pun ada.. Then tadi aku on phone.. And aku rasa sangat tidak diperlukan dia lagi !!

Kenapa ye, dia langsung tak text-ing? Aku ada buat salah ke? Aku tak tahu.. Kita dah tak macam dulu, kankan.. Why? Aku taknak cakap banyak, aku malas nak buka mulut, aku malas nak tunjuk perasaan hurt and so on.. Nanti org kata aku minta simpati.. Masa yang sama, aku hilang kawan.. Absolutely bukan sebab dia.. Maybe sebab perangai aku yg kau tak boleh terima.. Tapi, nobody perfects kan.. Kau nak aku jadi kawan yg macam mana? Jadi kuli batak kau ke? Jadi orang yg hanya nak sedapkan hati kau? Kalau aku ni takda otak, memang aku buat..  Tapi aku ni ada akal lagi, ada hati perasaan and sifat manusia biasa.. Sorry kawan aku cakap, sayangg thankyou lah dengan perangai kau yg bertopengtopeng tu aku sedar siapa aku..

Untuk yang kali ni.. *ayat ape tahh.. Aku cool :) Aku pelik, tapi terima je lahh yang aku dah grow up :) Maybe.. Aku taknak pikir halhal remeh gila macam ni, macam ape? Macam perangai kawan :) Kalau orang sayang aku, aku tak perlu cari kan.. Aku taknak kejar orang yang aku sayang, sebab dia suka lari.. itu buat aku hurt.

Bytheway.. Pagi semalam best pergi Seri Manjung :) Even punggung gila kebas kan berjamjam dalam kereta, sampai je SMV Seri Manjung tuu terus keluar and pergi dewan.. Aku malu lahh weyy tapi buat cool :) Pergi toilet dulu then baru temuramah sister's dekat sana, ramah mereka ni :) And kami dibawa ke bilik komputer, memang dah rasa rindu ni nak Cikgu Vogue tu soal ituini :) Best lah, sebab first time aku berani.. HAHA pergi tanpa ibu, memang lah pressure, nasib ada besties :) Hehe..

I want to be a Billionaire, so Fricking Bad ;( sayang ajie.

No comments:

Post a Comment