Saturday, October 23, 2010

Sunday =,=

Assalamualaikum w.b.t




Aku tak tahu kenpa dgn hari ni :D bangun awal sikit then dapat message yg sangat ler panjang dari Amirin.. Message yang sangat lah sakit kalau ditempat aku.. Opss message tu takde kena mengena dgn aku :D Tapi aku tumpang sedihh, Dia kawan aku, Ainaa.. iloveyou :) Strong okayy.

Malam tadi, tidur pukul brpa tak tau, tak boleh tidur.. And ttbe handphone Ring in.. Nenek call tanya pasal Dvd :D Itu semua kerja awi, si comel kecik kering tuhh.. Nenek kata dia tidur dr petang and bangun pukul 12 pagi tu and mintak nenek pasang Dvd, dia nak tgk Upin Ipin.. Haha then aku mintak nak cakap dgn awi, Ehssssss rindu nya dekat dia :) Sadisssssss aku, even baru sehari dia takde.. Haha mengada? Tak kot, ini betul.. Aku rindu dia :) Lepas cakap dgn dia, aku gelakgelak dgn ibu dengar duare dia yg comel tu :D Haha kelakar kot malam tadi.. Abah diam je sebab awi takde.. Huu :)

Semangat aku bangun pagipagi, mandi kemas rumah.. And and aku pakai baju yg lain macam :D Petang sikit nak pergi amik Awi :) Yesss.. Dia dah call-ing ibu banyak kali suruh ibu amik dia balik.. Hehe kesian dia..

Okay esok sekolah.. Hurm will see whats going on :)

If you want me satisfy me ;)

No comments:

Post a Comment