Tuesday, August 31, 2010

Bye Dearest Friends +_+

assalamualaikum.. selamat pagi ;) dah sahur? baguss.. hehe, hmm lagi sejam kot nak pergi sekolah. and harini dah 1 Sept 2010. mcm tak pcya plak.. aku rase baru semalam aku masok Form 3 kat SMKS tu.. hurm, duniadunia.. tapi Alhamdulillah aku masih bernyawa sampai sekrg :)

September.. okayy aku harap bulan ni lebih baik dr bulanbulan yg lepas. sebab ape? hahaha, sbb bulan ni aku lahir.. yeahh aku lahir.. tengah aku menaip untk cantik kan post blog ni.. teringat kejadian tahun lepas.. Ouhh tidak ;'( aku sedih.. 16 Sept jgak abang aku kehilangan ayahanda tercintanya..(Al-Fatihah) semoga rohnya dicucuri rahmat. Amin.. Aku bersyukur, dilahirkan dinegara yg aman.. Aku bersyukur, ditemui sahabatsahabat yg selalu ada dgn aku, wlupun mereka tidak sedar akan kehadiran aku.. Aku bersyukur, dengan apa yg ada Ya Allah ;) *Ingat, hidup jgn merungut sgt..

tengah sedih ;'( dengar lagu Azfar.. Akan ku jumpa.. hurmm yeahh akan ku jumpa kebahagiaan yg tersesat.. :D emm aku akan cuba untk belajar sungguh lagi sungguh.. and tk nak online LANGSUNG..okay.. insyaAllah, aku hanya merancang dan menahan nafsu.. tapi Dia yg tentukan.. Bye ;'(

Bie.. marah tanda sayang.. saya sayang awak bie..

No comments:

Post a Comment