Monday, August 30, 2010

Ceria ;)

assalamualaikum.. hari ni aku ceria ;) sentiase senyum.. dr pagi sampai sekrg.. tahu sbb ape? sbb aku kan ank muda.. remaja belasan tahun.. must be always smile ;))) copp esok Merdeka Derrr, siapsiap bunga api dah ke? hahaha, semalam nak tgk cter 1957 MERDEKA sampai habis, tapi abah tak bg Derr, dia druh tido awal.. huu aku dah feeling nak tgkk.. sbb sedih ;( mase Dato Onn Jaafar merajuk sbb dituduh gila kuasa oleh rakyat UMNO :) *Cehhh, hafal doe ;) ALHAMDULILLAH, taknak sej gagal lagi.. hurm, stop it!

pagi td, indah belaka ;) bertapak je kaki aku dekat sekolah.. mula lah mulut ni nk ukirkan senyuman.. Cehhh mane tak nye, pagipagi dah kena perli dgn ibu :D pasal ape? ouhh pasal my bie <3 kebetulan je, aku dtg lepas tu die pun bru nak masok sekolah.. *Wahh hati berbunga.. tapi tgk ibu dah ushausha pak ajie aku tuh :D tak jd nak  tgk lebihlebih.. HAHA.. just go on.. masok sekolah tnpa bie :D biarkan..

seronok ;) nyanyi lagulagu merdeka dgn rakyt sentosa.. aku yg paling excited kot :D menjerijerit bagai HAHA *padahal puase ye.. takpekan.. semangat anka jati Malaysia ;)
dalam keseronokan, ada jgk yg menyelit.. Sakit hati dgn sikap manusia kita yg tidk serik Mengumpat.. hurm, bagi aku, aku lebih suke ignore, sbb lamelame org yg buat ketupat tu akan berhenti.. betul tak? tapi ini dah melibat kan kawan aku yg panas baran plus baik ;) Adilah Akihiro.. hurmm aku tkut jgk nt kalaukalau runtuh sekolah, dia marah.. habis :) Copp, aku tknk gaduhgaduh.. sbb i've changed.. ibu pun tk suka ank dara dia sorang ni bermusuhan ;) apa lagi my bie kan.. okay lah, decide untuk tk nak amik tahu.. aku baik <3

petang td aku buat Photoshop CS3 ;) *Fuhhh best kot sbb first time belajar.. Alhamdulillah lah dh boleh, lepas ni takde lah aku tertanya2 dkt org yg tk nk berkongsi ilmu... sekurangkurangnya ada manusia lain yg bantu ;) Allah Maha Adil..



31 AUGUST 1957.. tarikh keramat bg org yang lahir di Malaysia... yeahh itu sgt bermakna, mulai skrg aku dah semakin paham dgn sejarah ;) HAHAHA. *bila dikenang, lawak... Lawak sbb aku menangis mase trial, sejarah gagal. mcm aku bukan ank Malayasia je kan.. hurm, tak bolehh GIVE UP ;) thanks friends.

*Adilah, jgn marahmarah.. cool girl ;) aku ada dgn kau, Nadia Adam, jgn sedih,, aku ada dgn kau :) ily.

pesanan : untuk yg tak puas hati dgn ank cik Azhar ni, boleh date dgn saya ;) bgtahu ape yg anda tidak PUAS sgt tu okay, Derr.. aku tk marah :) sakit hati mungkin.. Sengal budak.. *mcm nak mencarut sgt sgt neh.. Hurrr..

No comments:

Post a Comment