Wednesday, August 18, 2010

Heaven :)

assalamualaikum.. salam ramadhan.. cecehh :) hello lame tak updated.. bukan ape, memang nak updated dr hari ape ntah.. tapi 'new post' plak wat hal.. mcm tak nak bagi aku menge'post' je kan.. okay lah fine.. merajuk sampai skrg.. nasib dah boleh :) banyak sgt kot cerita yang aku nak cerita.. tapi... macam malas je aku nak sebarkan drpd hati yang suci ni :DD ape lahh..

bangun sahur td, terus aku mandi :) kau mandi? tak kan.. HAHA. for the first time.. hehe, mandi segrabugar lepas tu lelapkan mata kejap.. sementara tgu subuh.. selesai solat, siapsiap lah nak menimba ilmu kan.. semangat sgt neh :) aisehh, baru aku ingat, rindu kot kat bella belut tu.. 4 hari dia tak dtg sekolah, kalau lah aku dpt peluang mcm tu :D gila sakan lah tidur kat rumah kan.. huu. td dia dtg sekolah dah.. ya adam plak tak dtg.. sbb? mesti sakit perut, yelah semalam pon kesian tgk die.. nangis je.. hurm.
letih ? semestinya lah.. bulan puasa ni kita kena ceria :) wlupon hati sengsara, kan... hari ni aku tak tidur petang pulak.. knpa? erm.. tah lah kawan. mengantuk tu memang lah, *sekrg tgh menaip smbil pejam mata kot =.= hurm..

aku harap hari esok lebih baik dari hari ni..
 S E LA M A T  B E R B U K A :)

No comments:

Post a Comment