Sunday, August 15, 2010

5 Ramadhan =.=

assalamualaikum.. selamat petang :) sejam lagi nak berbuka.. yg aku dok mengadap blog lagi kan, bagus :D lepas ni nak tolong ibu :D mcm ibu bg, dia soh tolong jga adik je, and aku no hal :) cuaca hari ni? baik je, hujan kekadang.. sejuk :) but cuaca hati aku, bad romance :D pagipagi dah menitiskan air mata.. actually ni semua terpengaruh dr satu faktor :D *cehhh, sengal je aten..

faktornya adalah rindu.. huu, tak tahu lah kenapa.. hurmm, ramai yang aku rindu kan.. tapi aku tak tahu samada mereka rindu aku atau tidak.. for sure, abang lun rindukan aku.. sbb dah 3 hari berturuturut dia msg aku.. aku plak takde kredit.. and yang lain? langsung tiada.. sedih hati ni.. tapi aku selalu fikir positif tentang mereka.. aku harap mereka juga berfikir positif tentang aku.. orang kata, sesibuk mana pun seseorang tu.. jangan lupa akan tuhan okay :) terimakasih kerana sudi rindukan adik, abang <3

sebenarnya.. aku crying pagi tadi sebab.. emm, kenapa tak bagi aku iron tudung? salah ke amik iron tu dalam bilik dua ekor beruang yang tengah tidur tu.. HELLO, kalau nak balik rumah pon.. jangan lah tengahari baru nak tahu bangon, hormat lah pada ibu anda.. hurr, tengok sekrg.. aku yg hangin !!! korang sedap je tidur kan.. aku tahu bukan salah korang.. tapi korang dah 20tahun lebih okay.. pikir lah. tahu lah penat drive.. hurm, orang lain penat jugak.. SF betul.. ;'( aku naik hangin sampai kaki aku terseliuh tahu.. macam mane aku nak pergi sekolah esok ??? ;'''( tapi semua tu, aku dah lupa kan.. tak amik hati pun..

hurm.. mengenai GEOGRAFI :) okay aku dah mula minat.. insyaALLAH aku nak A :D jangan cakap je aten.. hehe ibu selalu cakap macam tu.. SEJARAH pulak.. aku tak pegang lagi dr hari khamis hari tu.. ya tuhan.. macam mana ni hah? huu pray for me.. okay lah.. nak tgk ceria jap :)

S E L A M A T  B E R B U K A :)

*btw.. tepat jam 6 petang, dia telefon aku :) terharu.. walaupon bukan atas kehendak dia nak telefon aku.. aku bersyukur, dapat dengar suara dia :)

No comments:

Post a Comment