Saturday, August 28, 2010

Salam Petang :)

assalamualaikum :) selamat berpuasa.. berapa hari lagi nak raya? kira kira.. ngee.. okay untuk hari ni, macam bosan sikit lah.. sbb takde ape nak dibuat *Cehh, sebenarnya byk benda nak buat.. tapi bila dah ngadap Internet Google Chrome ni, benda ape yg nak dibuat semua empty :D Wakaka.. hebat tak hebat effectnyehh..

pagi tadi, korang sahur? aku tak lewhh, malas nak bangon.. memang dah set taknk bangon pon.. then pagi tu ibu gerak, aku cakap dah mkn malam td.. Hahaha, langsung tidur terus sampai pkul 10.. *Subuh tertinggal...dah qador dah :) emm bangon pkul 10 tu sbb abah yg gerak.. tlg buat susu dekat adk kecik tu.. aku pon dgn rela nya bangon.. dah buat.. tidur balik dekta bilik ibuabah *winkwink.. tak sedar smpai pukul 12.. Hahahaha.. memang best lah kan.. aku rase dr bulan Januari.. i mean, bukak sekolah.. smpai hari ni baru first tidur panjang mcm ni.. Hurrr.. mane tak nya.. asyik busy dgn daily life je kan.. tambahtambah nak PMR nihh.. Haduihhh, fenin dibuatnya :) sekrg ni tgh ngadap dgn blog'ss.. byk dah pengalaman aku dapt untk blog okay :D *Cehhh gedik..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
ape nak cakap erkk? ermmmmmm.....
*
*
*
*
tak tahu nak story ape lah :) sebenrnya.. ermm, rindu lah.. Hahaha, krdt kering.. cuti ada 2 hari lagi.. tapi tau tau lah kan.. mesti mereka amik cuti samapi 3 hari kan.. hmm, mcm mane nak buat erk? nak topup duit plak tak nak cukupcukup :D kang aku pergi rumah dia jgk kang :P rindu gaban lah wehh.. hurm, biar lah.. yang penting.. dekat di hati :))) *Ehhhh gedik.. Kahkah.

*terima kasih kpd yg sudi dtg rumah.. ehh dtg blog saya lah :) follow okay der..
p/s : malas nak sign in facebook dah, knp? biarlah rahsia....


No comments:

Post a Comment