Sunday, August 29, 2010

Pagi =.=

assalamualaikum semua ;) pagi !!!!!!!!!! bangon weh bangon.. *Sengal je kan? hurm.. Hahaa.. okay ringkaskan story.. 20mint lagi aku nak gerak pergi sekolah. sempat lagi online tahu :))) biase.. semlam nak on tapi ibu mcm marah je kan.. mlas lah, *tak online pun, same je.. tak study langsung semalam :D

okay seperti yg dijanjikan.. ibu bwk aku pergi beli bku semalam :) thankyou ibu.. BUT pagi tu aku tak bngon pergi tusyen larhhh Derr.. huu dah lah rindu kat zaty and pasal stop tusyen tu.. aku tak tahu lahh. buntuu ;'( aku pikirkan nanti..

hari ni mula dengan senyuman okayy ;) pagipagi aku dah tersenyum.. nampak nehh :) hehehe.. mulanya semalam malas nak pergi sekolah.. sbb bie pun tk nk pergi.. letih dia nt sbb ada PA system *kalau tak tahu diam :D hurmm. lepas tu msg punya msg aku decide nak pergi.. sbb rindu kat temanteman :) and bie pun pergi.. Yeahhh.. itu yg aku suke.. dia pergi sbb mak dia dah bising, selalu sgt ponteng kan sayang :) *selalu ke? hee..
pape pun jumpe satg lah dear..

okaylah mau out ;) nak pakai tudung.. *itu pun nak bgtahu, Sengal kan? LANTAKK.. ouhh lupe, buat mase seminggu aku tak updated.. busy kot nt :) and aku nak fokus dah.. Pmr is aroung the corner ATEN oiiii.. pray for me :) Away Derr =.=

*ilyB.. Gayah(kawan) aku suke lagu Break your Heart :) 

No comments:

Post a Comment