Saturday, August 7, 2010

Hati Manusia.

assalamualaikum.. okay hari ni ada sekolah.. ganti kata mereka, ganti apa aku tak tahu, tapi semestinya aku tk kan pegi.. hoiii !! straight 5 hari ada trial, and time tu jgk lah aku ni tak sihat.. nakbuat mcm mane, tak sihat pon tetap bangon tgh pagi untk study sikitsikit, sikit ke? HAHA.
trial? tuhan je tahu betapa nak menangis nye aku sbb tk study awal.. tahu? okay hari isnin, exam bm 1 and bm 2.. okay lah lagi.. selasa, exam bi 1, bi2 and agama.. agama pon menyesal aku tak bce awal... rabu, exam math 1 and math 2.. mencabar soalan nya, senang :) susah pon ada.. HAHA, khamis ;'( exam sc 2, kh, geo.. start sc 2 aku dah nak demam :D jumaat, last paper, sej and sc 1... sej? ehs mulai sekrg aku nak bce sej dr form 1.. huu.. bkn bermaksud aku tak bce, bace.. tp bce 10jam sebelum nak exam :D adoyai.. ini ke pelajar cemerlang? tolong contohi okay.. HAHA ~~

rutin harian hidup? hmm, not so bad.. aku patut berterima kasih kpd kawankawan aku yg telah merobah aku, HAHA. dr yg lesak, byk story dgn korang, byk buat lawak dgn korang kpd seorang yg pendiam !

penyesalan.. masalah.. sakit hati.. mengajar aku lebih mature.. aku rase korang suke dgn sikap pendiam aku ni.. i mean, korang boleh lah PIJAK kepala aku kan.. who cares.. aku tk kan pandang belakang, ape yg jd ada hikmah nya.. and aku redha, terima dgn dugaan yg diberi..

No comments:

Post a Comment