Thursday, December 9, 2010

All about youu

Assalamualaikum w.b.t

Geuriwo blog :) Rindu blog maksudnyaa. Hahaha. Sekarang aku ada dekat rumah aje :) Haaha bukan pergi mana pun. Tahu aku buat ape duduk rumah? Kerap sangat sekarang ni duk depan komputer lamalama. Just for watch HeeChul videos :) You're my super boy. Hehehe sorrysorry.


Cute kan Heechul saya? Hehehehe. Handsome lah dia ;) Bila aku nak pergi Korea ni? Hah tengok lah, aku besar nanti, sampai lah aku dekat sana. Kan kan ibu :) Ouhh this month is December. Really? Gila. Result keluar wehhh, seram lah :(( InsyaALLAH okay saja. Hah ada lagi HeeChul ni.

Saranghal ppuniya :))

 I just love youu :)) Hehehe suka tengok dia dengan Heebim tu. Entah lah Heebum ke Heebim. Hahaha. Kucing dia lah tu. Okay lah, sampai isni je. Malas nak post belambaklambak. 

 InsyaAllah 26 aku pergi S.Alam :) Jumpa Kim HeeChul lah. HAHAHA. Kidding, mana ada. Pergi holiday. *Orang dah nak habis cuti baru nak pergi holiday kan sengal. Hehe Bye SarangHae WoAiNi IloveYou.

No comments:

Post a Comment