Thursday, December 16, 2010

Tired day :)

Assalamualaikum w.b.t

Semalam memang penat. Bangun pagipagi and siapsiap, pergi breakfast McD. Ehss jangan harap aku nk makan Sausage Egg McMuffin lagi, loya tekak aku makan nya. Tak sedap :D Minum jelah hot milo.

Lepas tu pergi rumah nenek, teman nenek. Rumah dia dicat, haha. Cat rumah sebab Cikjah nak kahwin nanti. Huhu kecohh. Tunggu atuk balik punya lah lama, dari pukul 1030 sampai 1 kot, heshh sabar je. Haha dah balik, dia bagi duit pergi KFC, sebab teman nenek :D Memang best lah, pagi pergi McD, lunch dekat KFC. Baru makan KFC hari selasa haritu, atuk belanja jugakk. Wakaka :)

Sampai tesco, aku nak beli buku. Kalau ada Koeran punya kan. Ada memang ada, tapi Cina punya. Haha nak balik baru beli. Habis RM20. *Nasib baik banyak gambar SHINee, 2PM, A.N.JELL, SJ yang besarbesar. Menggila aku :)

Then tengok kedai CD yang baru tu, ingat nak beli SJ. Tengoktengok takda :( Hampa aku, sengal betul. Terus pergi KFC, makan. Kenyang gila :D

Pergi lagi rumah nenek, sampai pukul 5 baru balik. Punya penat. Tidur awal semalam, nak dekat pukul 10. And lewat malam sikit, gayah telefon, ngaco betul :D Nasib boleh tidur balikk.

Today, aku tak tahu kenapa, rasa nak demam je. Haha pagi petang malam tengok Korea, sah dah taksub :D Takde sgt, just minat ye.

Semalam ada someone message aku, nak apa aku tak tahu. Aku takda kredit, tak reply. Eh kalau aku ada kredit pun aku tak kan layan. And i hope so, tahun depan kau takda kat sekolah sentosa lagi. Amin :)

Ada hadiah untuk reader, ambik :D


Hehe Taemin comel :) Bye. Nak tunggu 8.30 malam ni, He's Beautiful on air tv8 ye. Jangan lupa tengok. Hehehe <3 HC CS.

No comments:

Post a Comment