Sunday, December 12, 2010

Day to day ..

Assalamualaikum w.b.t

Selamat harihari yall :) Rindu blog sesangat. Tak boleh nak active sangat dengan Blog sekarang ni. Line ngong sikit. *bukan sikit, banyak. HAHA. Alhamdulillah harihari aku sebelum ni okayokay saje :) Takde masalah kewangan :D Tapi ada masalah emosi. Melampaui batas, rindu HeeChul. HAHAHA sorrysorry :)

Semenjak seminggu dua ni, aku asyik sekali mimpi pasal bebudak kat sekolah. Darn it. Macam apa je, rindu ke? HAHA sememang nye ye. Mimpi yang bukanbukan.

Semalam aku mimpi aku bertunang, HELL betul lah :D Dupdapdupdap je aku tidur pun. *btunang dgn heechul takpe jugakk. HAHAHAHA.

Hari ni aku mimpi, emm tah lah. I hope that dreams become true, not just fantasy :))






Okay Good Bye yall :) Strong love for HeeChul :))

No comments:

Post a Comment