Saturday, December 4, 2010

Baru Empat hari ..

Assalamualaikum w.b.t

HELLO HELLO HELLO bloger's, wow rindu gila nak post nih. Baru empat hari tak updated tapi dah macam seminggu tahu? Hehe manusia. Hah lama menghilang? Ehh tak hilang, busy je. Wakaka. Sekarangkan saya tengah HOT dekat Dewi Remaja :D HAHAHA. Kidding only.

Lately busy, bukan busy apa pun. Busy spend time dengan family :) Busy mengantuk pun ada. Haha. Instead, line Maxis lehembap gila. Sempat bukak FB je lah pun. Itupun nyawanyawa ikan je online. HAHA.

Tak online, tapi sentiasa ada depan komputer. Sebab? Main game, hehe game The Sims. Best wokk. Rindu gila kat game ni, dari darjah 5 main game ni. Tapi Form 1 kot, CD game ni hilangg. Pergi kedai, cari CD ni balikk. Orang tu cakap memang dah habis stokk. Huaaa masa tu tak ley nak buat apa.

 The Sims :)

Macam mana boleh ada balik CG GAME The Sims ni? Huh nak story.Minggu lepas, hari lupa pulakk. Aku pergi Ipoh dengan family, tujuan nya nak pergi Riamoda & Oldtown.

Riamoda sebab nak beli kain Kahwin. Nenek lah yang nak beli, family saya tolong bawakkan je ;) Penuh satu kereta babe. Sebab anak Makngah pun ada. Sepanjang jalan, memekak aja. IbuAbah tak boleh buat apa dah :D Huhh yang nak kahwin nya bukan Nenek aku ye, anak dia number three :) Sejam jugak dalam kedai tu, then aku tengok ada baju yang tersangat lah cute muit. Aku beli jugakk derr. Hehe.

Next trips *cehh, pergi Oldtown. Punya lah lama memilih makanan. Almaklumlah Seven orang nak makan. Haha kelam je. Meja lainlain duduknya. Sesak sangat orang. Aku duduk dengan Abah and Tely, wow :) Aku pilih Kuey Teow Halus-Ayam Ipoh & Strawberry Float. Wow wow wa cakap lu, superbbb :) Tak rugi duet habis banyak kat Oldtown ni.

Third places, Parkson. Ini lagi satu hal, mata aku buta jadinya melihat barangbarang yang AWESOME. Hurrr kalau lah tengah banyak duit masa tu. Memang gua rembat :) Dekat Parkson ni ada kedai Sofware semua kan. Sini lah aku jumpa The Sims. Hehe kebetulan je. Tely yang beli CD ni, dia beli CD The Movies. Aku yang bertuah sebab ada Bonus Game, The Sims. Haha. Jalanjalan sambil capturecapture kan bersama DSLR :) 

Aku duk mencari Bag. Hampir lah kot, semua kedai Bag dalam tu aku masuk. Ada yang berkenan tapi Harga dia tersangat cantik. Haha ada yang murah tapi tak berkenan. Macamacam, lastlast pergi tempat Bowling, tak tahu lah nak cakap. Kedai apa taktahu lah. Fuyohh fuyohh banyak sangat Bag, T-Shirt, Short-Pans, Cap, ehs banyak gila lah. Semua ada, sakit kaki aku tawaf tempat tu, sematamata nak cari Bag. Haha atlast dapat jugakk :) Girlish gituu. Pilihpilih then dengar nenek cakap dengan ibu 'Aten ni dah betul naik Remaja ni, tengok lah nak bergaya je' Wakakaka. Tak tahu lahh, aku memang suka bendabenda macam ni :)

Taraaa Dior Bag saya :) Ngehnegeh ..




 Nanti nak Bag lagi boleh tak IbuAbah hoihh?  Macam atas ni pulakk, Hehehe.

Sampai rumah penat gila, terus masuk bilik air, mandi. Main The Sims kejapp, rasa lapar makn pulakk, tau pukul berapa waktu tu? 12pagi tak silap, haha.

1 comment: