Tuesday, December 14, 2010

Morning Malaysia :)

Assalamualaikum w.b.t


Annyeong aseo :) Selamat pagi ye. Haa dapat jugak aku post hari ni kan :) Nak post semalam tapi line sewel pulak. Hehe. Sihat ke? Ngehhngeh rindu dekat friends lah. Tak sabar nak 2011 ni :) *Korea, hehe.

Make it fast. Aku kena cepat ni. Nak pergi Breakfast McD :D Hehehe. Harini birthday adik aku yang second tuh. Kecoh dia. HAPPY BIRTHDAY ye, semoga kau berubah bila dah besar nanti. Berubah yang baik. Jangan nak belagak dengan akak :D Hehe gurau je. *I mean it..

Malam semalam pukul 10 macam tu, aku tengok LBS. Yang lain kecoh main Badminton kat luar. Pelik aku, layan pulak abah ni. Kalau idak dia yang mengamuk :D 10 lebih macam tu aku pun keluar, join main sekali :) Sampai nak dekat pukul 12 macam tu, masuk lah. Mandimandi semua. Memang sengal lah mandi malamalam gitu. HAHAHA.

2 pagi baru tidur, lately tidur lambat selalu. Even dah duduk dalam bilik dari pukul 11. 2 or 3 pagi baru lena. Heshh itulah masalah. Hehe.

Countdown, lagi berapa hari nak ambik result ni. Berapa hari lagi nak JANUARI 2011. Hurm im so scared :) Haha insyaAllah, aku sekolah yang sama. *Beria nak sekolah lain dulu kan. Hurm bukan apa, aku pergi sri kampar kalau member kat sentosa takda. Kalau ada aku stay. Nak pergi asrama tak jadi, kalau ada tawaran baru pergi kot. Susah lah, berjauhan dengan ibu :P

Okay lah, jom BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM :) Bye yall, HC.

No comments:

Post a Comment