Tuesday, December 28, 2010

LOVE LOVE LOVE :)

Assalamualaikum w.b.t MALAYSIA

Hahaha saya baru keluar dari penjara yoww :D Haha takde lah, mengada je. Countdown. Wehh tiga hari je lagi nak ambil result PMR. Ehsss takut aku, entah okay tak resultnyeee. Malas nak pergi ambil pun ada. Tapi hurmmm redha je lah apapapunn.

Baru sekejap tadi, aku buka lah blog seseorang ni. Ehsss rasa meluat tersangat lah. Nampak sangat nak tirumeniru gaya orang ni. Ehss tak tahu lah aku kalau dia tu memang orang yang macam tu. Tapi dekat luar aku rasa dia tak macam tu pun. HAHAHA. Duniadunia. *Biasa lah kan. Cehhh tapi meluat kot. Hehe sorry lah.

Tengok dah buat dosa mengumpat pasal orang. Haha bukan mengumpat, cuma meluahkan perasaan meluat. Hehehe. Semalam aku tengok Chansung :) Handsome cutemiut gilaks weh. Hehe comelcomel.



Okay lah babe, out dulu. Banyak kerja nak buat :) Ngehngeh laparrrrrr. HC

No comments:

Post a Comment